Vi närmar oss ännu en påsk i karantän och på avstånd. Anbefaller därför lite god påskmusik för att skapa påskstämning. Jag har gjort flera program med påskmusik i P4 tillsammans med Fredrik af Trampe. Tyvärr går dessa inte längre att lyssna på. Vi lämnade inte in något förslag i år, men det finns en spellista som innehåller en del av det vi tidigare spelat. Håll tillgodo!
Sök på denna hemsida
-
RIA - VÅR FÖRSTA TV-KÄNDIS
-
SD:S HISTORIA
-

-
IB-AFFÄREN 50 ÅR
-

-
SVERIGES FÖRSTE NAZISTLEDARE
-
PORTRÄTT AV SEX TERRORISTER
-

-
OM DEN SEXUELLA FRIGÖRELSEN

- Follow Anna-Lena Lodenius on WordPress.com
-
Anlita mig som moderator!
-
Mina senaste blogginlägg
- Kom till Rådmansö bokmässa i sommar
- Från blåkullajazz till kycklingpolka
- SD är och förblir männens parti
- Underhållning i juletid
- TV-serie om SD:s historia
- Mycket prat om Ria Wägner
- Träffa mig på Bokmässan
- 30 händelser som formade Sverige
- Samtal om min bok om Ria Wägner i Snedtänkt
- Välkomna till Rådmansö bokmässa i sommar
Mest populära sidorna
- Rednex tas över av dubbelgångare
- Varför ska bara fattiga flickor visa upp brösten?
- Sjungande nazistsystrar på Sverigeturné
- Det behövs både piska och morot om en terrorist ska ändra sig
- ”Hur ska vi identifiera de ensamma farliga männen?”
- Peter Mangs hat göddes av nätet
- Idag för 100 år sedan föddes Sveriges första nazistparti
- Artiklar och intervjuer om "Malmöskytten" Peter Mangs
- Passa på att köpa min SD-bok på bokrean
- Shylock och antisemitismen
Arkiv


-



Upptäckte nyligen ”Blåkullakärringarnas armé” med Sven Arefeldt och text av Bertil Perrolf på YouTube. Finns den med i något av era program?
Jodå, vi spelade den, absolut i första programmet men möjligen även i det andra. Vi har gjort två påskprogram totalt, det blir kanske fler men svårare att hitta påskmusik än julmusik.