
Noterade någon över huvud taget att den autonoma vänstern granskades i Insider häromdagen. Hamnade av en slump framför TV:n i början av programmet. De använde terrorismbegreppet hela tiden och hade märkliga gäster i programmet som skulle försvara AFA och andra grupper, men som gjorde ett väldigt lamt intryck. Bland annat en journalist (Marco) som tydligen granskat AFA men som jag aldrig stött på tidigare (f d Internationalen enligt socialism.nu). Tyckte det mesta kändes rätt gammalt, de flesta av fallen hade ett antal år på nacken.
Jag tycker att det är bra att TV tar upp den autonoma vänstern på ett kritiskt sätt. Men om folk tycker att jag är oseriös – som en del envist hävdar på en den bloggen ibland – måste väl det här programmet med nödvändighet upplevas som ännu mycket mer osakligt. Antar jag.
Sök på denna hemsida
-
RIA - VÅR FÖRSTA TV-KÄNDIS
-
SD:S HISTORIA
-

-
IB-AFFÄREN 50 ÅR
-

-
SVERIGES FÖRSTE NAZISTLEDARE
-
PORTRÄTT AV SEX TERRORISTER
-

-
OM DEN SEXUELLA FRIGÖRELSEN

- Follow Anna-Lena Lodenius on WordPress.com
-
Anlita mig som moderator!
-
Mina senaste blogginlägg
- Kom till Rådmansö bokmässa i sommar
- Från blåkullajazz till kycklingpolka
- SD är och förblir männens parti
- Underhållning i juletid
- TV-serie om SD:s historia
- Mycket prat om Ria Wägner
- Träffa mig på Bokmässan
- 30 händelser som formade Sverige
- Samtal om min bok om Ria Wägner i Snedtänkt
- Välkomna till Rådmansö bokmässa i sommar
Mest populära sidorna
- Granskning av SDs syn på välfärd och feminism
- SVT gör sig till redskap för främlingsfientlighet
- Klassiker: Högerbesök i nazistklubben
- Fånetiska textövningar med Jokkmokks Jokke
- ”Hur ska vi identifiera de ensamma farliga männen?”
- Anders Behring Breivik och högerpopulismen
- Mors lilla Olle är lågavlönad asiat
- Endast kyrkan tog strid mot SD i Almedalen
- TV-serie om SD:s historia
- Fanatisk muslim fick mothugg i Tensta
Arkiv


-



